368 gràcies!

Volem agrair la col·laboració de totes les persones que han participat a la crida solidària del Giving Tuesday iniciada el passat 28 de novembre.

S’han recollit 368,02 € que es destinaran a la creació d’un racó per a infants al Punt de trobada: l’espai on conflueixen les persones usuàries de les dues fundacions Santa Susanna amb les seves famílies i amb les persones i entitats del poble que ens visiten.
Amb el nou racó, crearem un espai més acollidor per a les famílies amb infants que es troben a la Fundació, un espai més agradable on compartir plegats una bona estona. I es crearà un cop s’hagin realitzat les obres de remodelació de l’espai del Punt de trobada, que han inicat aquest mes de gener.Moltes gràcies per ajudar a continuar la nostra història d’hospitalitat de més de sis segles!