Obres a la Fundació

Comencem l’any amb obres a la Fundació Santa Susanna. S’estan millorant dos espais: el Punt de trobada i el túnel subterrani del carrer Sentmenat.
El túnel del carrer Sentmenat
L’accés del carrer Sentmenat ha estat tancat provisonalment per poder construir un túnel subterrani que connectarà l’edifici de la Fundació amb el nou tanatori que s’està construint al jardí de la institució.
Durant els dos mesos que durin les obres, caldrà utilitzar l’entrada del carrer Font i Boet per accedir a l’edifici.
Aquestes obres han rebut una subvenció de 5.000 € del fons Next Generation.
El Punt de trobada
En aquesta nova fase de reformes del Punt de trobada es canviarà el terra, el sostre, les finestres i la climatització de la part de l’escenari, el qual canviarà d’ubicació.
Aquestes millores seran finançades, com en les altres ocasions, amb l’assignació de l’IRPF (20.112,62 €). D’altra banda, s’han realitzat accions per recollir donatius que permetran la renovació de les cadires i crear un espai per a infants.
Mentre durin les obres, que tenen una durada prevista de dos mesos, s’ha reduït l’espai dedicat a la cafeteria per mantenir les activitats que s’hi organitzen.
Disculpeu les molèsties que les obres puguin ocasionar, són per una bona causa.