Serveis de restauració

Oferim serveis de restauració a tota la població i especialment a les persones grans del nostre entorn per atendre les seves necessitats d’alimentació equilibrada i saludable.

Cuina pròpia

Possibilitat de dietes adaptades

Acreditats per promoure l’alimentació mediterrània

La cafeteria

Un espai acollidor i obert a la població on prendre quelcom de menjar i beure.

Obert cada dia de 10:00 a 19:00.

Tastets gastronòmics

Oferim productes de temporada celebrant les fetes del calendari: bunyols, coca, pastissos, gelats, te… Els vol provar?

Servei de menjador

El nostre equip de professionals li garanteixen una alimentació equilibrada acreditada amb l’acreditació AMED de l’Agència de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya.

Oferim tres modalitats adaptant-nos a les necessitats de les persones.

Serveis concertats: cal sol·licitar-ho a la treballadora social de l’Ajuntament de Caldes de Montbui

• Menjar a la Fundació: dinar en un ambient adaptat i acollidor
  • Menjar per emportar: recollida del dinar i/o sopar preparat al centre
  • Menjar a domicili: rebre el dinar al domicili

Celebracions

Celebració al Punt de trobada

Vol celebrar l’aniversari, el sant o una trobada d’amistats o familiars? Un esmorzar, dinar o berenar?

El Punt de trobada és l’espai. El nostre personal li prepararà el que necessiti o li llogarem l’espai.

Servei d’àpats

Vol organitzar un àpat per a un grup nombrós? L’ajudem!

El nostre personal s’encarregarà de preparar el menjar.