La residència en la que m’agradaria viure

La Fundació Santa Susanna ha rebut una nova visita d’un grup de voluntariat de la Federació d’Associacions de Gent Gran de Catalunya (Fatec) per actualitzar la informació de la nostra residència.

El projecte Com ha de ser la residència en la que a mi m’agradaria viure” de la Fatec consisiteix en visitar residències de Catalunya, realitzades per persones grans voluntàries, recollint informació del funcionament i organització dels centres. L’objectiu és compartir la informació amb altres persones grans i ajudar-les a fixar-se en aspectes que cal tenir presents quan es pren la decisió de viure en un centre residencial.

Podeu escoltar el programa Vivències de Ràdio Caldes del 15 de gener on expliquen el projecte.