Ens ajudes a crear un racó per a infants al Punt de trobada?

Necessitem la teva ajuda:

Participem de nou en el Giving Tuesday, el moviment global de solidaritat que se celebra aquest any el dimarts 28 de novembre, just després del BlackFriday i el CyberMonday, com a crida a la solidaritat en contrast amb les jornades de compres i consum.

Què necessitem?

Necessitem el teu suport per crear un racó per a infants al Punt de trobada. Tots els donatius aniran destinats al nou mobiliari i material.

Qui se’n beneficiarà?

El Punt de trobada és l’espai on conflueixen les persones usuàries de les dues fundacions Santa Susanna amb les seves famílies i amb les persones i entitats del poble que ens visiten.

Amb el nou racó, crearem un espai més acollidor per a les famílies amb infants que es troben a la Fundació, un espai més agradable on compartir plegats una bona estona.

Com col·laborar?

• amb una consumició solidària: prenent una xocolata desfeta o bé comprant una piruleta, a la cafeteria de la Fundació, del dissabte 25/11 al diumenge 3/12;
  • omplint el formulari;
  • fent un ingrés al compte bancari de la institució: ES54 3025 0001 10 1433507237; o
  • fent un donatiu a les guardioles que hi ha a les dues recepcions i a la cafeteria.

Les donacions a les entitats sense fins lucratius gaudeixen d’incentius fiscals. Per poder generar un certificat que acrediti el seu donatiu, es necessiten les dades personals que ens podeu fer arribar mitjançant el formulari o correu electrònic.

Cada  donatiu suma!  Moltes  gràcies!