Compromís amb la igualtat de gènere

La Fundació Santa Susanna i la Fundació Sociosanitària Santa Susanna han presentat el pla d’igualtat i s’han posicionat a favor de la igualtat de gènere amb la lectura del manifest en un acte que ha tingut lloc el 30 de novembre al Punt de trobada.

A continuació, la Sra. Montse Casadesús, advocada i secretària de les dues fundacions, ha fet una sessió informativa sobre la violència de gènere. Ha assenyalat els principals signes d’alerta per detectar un cas de violència de gènere, s’ha explicat els principals consells que es donen a les víctimes i quins són els seus drets, incloent-hi les obligacions que tenen les fundacions en aquests casos vers les treballadores víctimes de violència de gènere.