Activitats socioeducatives per a la gent gran calderina

L’Ajuntament de Caldes de Montbui i la Fundació Santa Susanna han signat el contracte per continuar oferint el Servei de dinamització de les activitats socioeducatives per la gent gran de Caldes de Montbui.

La continuïtat de l’acord de col·laboració s’ha pogut formalitzar després de la resolució del concurs organitzat pel consistori, que determina que la Fundació podrà continuar prestant el servei durant quatre anys més.

El programa, que la Fundació ja ha portat a terme al municipi des de l’any 1989, té com a objectiu la millora de la qualitat de vida de les persones grans calderines. Anirà a càrrec de l’equip de professionals de l’àrea Institució i Comunitat de la Fundació Santa Susanna i comptarà amb el suport dels professionals necessaris de la institució, sota la supervisió dels serveis municipals del departament d’Acció Social i Gent Gran de l’Ajuntament.

El programa inclou:
– Activitats periòdiques: gimnàstica, balls i danses, ioga, ajuda en ús TIC, marxa nòrdica, activitat al parc i taller de memòria.
– Activitats d’estiu i colònies per a gent gran.
– Les cases dels mestres: punt d’informació i consergeria.