Visita d’un equip mèdic del Perú

Un grup de metges procedents del Perú han visitat les nostres instal·lacions per veure el treball s’hi realitza des dels serveis sociosanitaris (mitja estada, llarga estada i cures pal·liatives) així com el servei de residència assistida.
A part de conèixer la tasca de la Fundació, també han pogut conèixer de primera mà el projecte «Dodecaedro» del Dr. Chrsistian Villavicencio, el qual va ser presentat al congrés de la SECPAL (Sociedad Española de Cuidados Paliativos) i que s’està realitzant a la nostra entitat.
El grup peruà estava encapçalat per la Dra. Miriham Camargo, coordinadora del servei de geriatria de l’Hospital Yanahuara d’Arequipa. Camargo és la presidenta del Comitè Científic de la Asociación de Alzheimer , la vicepresidenta de la Asociación de doctoras para el servicio de Salud Social i és professora associada de la Universidad Católica Santa María.