serveis

La Fundació d’Acollida Santa Susanna obre les seves portes

La institució ha realitzat una jornada de portes obertes per mostrar la seva activitat als habitants de Caldes de Montbui el 18 d’octubre, coincidint amb la celebració de la Festa Major i Capvuitada del municipi.

Els calderins han pogut visitar la nova entrada a l’edifici situada al carrer Sentmenat nº 6 (inaugurada el mes de juliol) i veure les instal·lacions que acullen els serveis de residència assistida, el centre de dia i els serveis diürns. Aquests serveis, juntament amb els serveis d’atenció domiciliària, configuren el ventall de recursos que la institució adreça a la gent gran per oferir resposta a les necessitats d’envelliment de la població.
Els professionals i els propis residents han donat la benvinguda als visitants i els han acompanyat en la visita al centre, explicant les activitats de l’entitat, informació que ha anat acompanyada de la projecció d’audiovisuals que han mostrat el dia a dia del centre.
La Sra. Annabel Mateos, directora de la Fundació d’Acollida, ha aprofitat la jornada per agrair la confiança dels usuaris i de les seves famílies, la dedicació i professionalitat dels treballadors i el suport dels voluntaris i col·laboradors.

La Fundació d’Acollida, hereva de la Fundació Santa Susanna
La Fundació d’Acollida és una de les dues noves entitats creades arran del procés d’escissió de la Fundació Santa Susanna.
La Fundació Santa Susanna, institució que data del 1386, va decidir cedir el 2018 els seus objectius assistencials a dues noves entitats: la Fundació Sociosanitària Santa Susanna (que està ubicada al bloc del carrer Font i Boet i ofereix serveis sociosanitaris com les estades temporals, la rehabilitació o el PADES) i la Fundació d’Acollida Santa Susanna (que està ubicada al bloc del carrer Sentmenat i ofereix serveis per atendre les persones durant el seu procés d’envelliment). La Fundació Santa Susanna, tanmateix, segueix sent l’entitat encarregada de gestionar el patrimoni, els serveis centrals i els serveis funeraris.