Gràcies per ajudar a adequar l’espai de l’Hospital de dia

Un any més volem agrair la col·laboració de totes les botigues, de tots els particulars i del grup de voluntaris que, amb la seva col·laboració, han fet possible la 19a edició de la Tómbola de Festa Major de la Fundació Santa Susanna.

S’han recollit 1.428 € que han estat destinats a adequar i ampliar el nou espai de l’Hospital de dia, un dels recursos que ofereix la Fundació i que està destinat a persones grans amb problemes de salut i malalties cròniques, especialment persones amb diagnòstic de demència, que requereixen mesures integrals de suport, rehabilitació, tractament i seguiment especialitzat en règim diürn ambulatori.

Un any més s’ha complert l’objectiu de fer una activitat oberta i participativa on molta gent del poble es pot implicar i col·laborar amb la Fundació. Gràcies a tothom i fins l’any que ve!