Compartint l’art i l’alegria de la Remei Vendrell amb les escoles

Aquest dimecres 11 d’octubre, dins dels actes de Festa Major i Capvuitada, ha tingut lloc l’acte en memòria de Remei Vendrell. Familiars i amics s’han reunit al Punt de trobada de la Fundació Santa Susanna, acompanyats del Sr. Isidre Pineda (regidor de cultura) i la Sra. Núria Carné (regidora de comunicació).
La Fundació, hereva de la seva obra, ha respectat la voluntat de la Remei de poder compartir el seu art amb totes les escoles de la vila i ha entregat un quadre i un lot de llibres a cadascun dels 10 centres educatius de Caldes: EB Gegant del Pi, EB La Lluna, EB Peixets, Escola Montbui, Escola El Farell, Escola El Calderí, Escola Pia, Institut Manolo Hugué, Institut Pic del Vent i Escola d’Adults El Roure Gros.
Amb paraules de la Remei en motiu de la seva última exposició a la Fundació: «Aquí teniu el meu art davant la vostra presència per tenir l’alegria de mirar i valorar-lo. Gaudiu-ne amb alegria que és l’alegria de la meva alegria».

Els propis poemes de l’aritsta que s’han llegit a l’acte, han recordat la seva passió per l’escriptura i la pintura, una passió que va descobrir a la vellesa i que va desenvolupar en llibertat i amb creativitat, i han precedit

Coincidint amb aquest acte, la Fundació ha dedicat una de les seves plantes a l’artista, que acollira una exposició permanent de la seva obra, homenatjant així la seva col·laboració a l’entitat, on durant molts anys hi va participar aportant els seus poemes i escrits a l’activitat setmanal del Taller de Cançons.