Fem pinya

«Fem pinya» és el nou lema de la Fundació Santa Susanna que ens acompanyarà al llarg del curs 2017-18.

El lema fa referència a uns dels nostres valors: el compromís. El compromís de servei envers la comunitat que l’envolta i dóna identitat i sentit a la nostra tasca.

L’etimologia de la paraula defineix compromís com el projecte de molts enviats arreu: com (grup, gent) + pro (ara, mirant demà) + mis (demittere, missió, enviar). I aquesta és una realitat de la Fundació: una entitat amb més de 630 anys d’història que ha perdurat en el temps per la dedicació i voluntat de molts calderins per atendre als més necessitats. I l’atenció a les persones és un fer pinya diari entre tots els col·lectius on tothom hi aporta la seva part: els familiars, els professionals, els voluntaris i els propis usuaris.

Cada mes, una frase i una imatge ens convidaran a reflexionar per seguir fent pinya entre tots i totes. Qui ho desitgi, pot compartir les seves impressions i reflexions a la cartellera situada just davant de la unitat de planta 0. De moment us convidem a veure aquesta presentació del lema: lema 2017-18 fem pinya