Bones notícies del Servei d’Atenció Domiciliària

L’Ajuntament de Caldes de Montbui ha fet pública la ressolució del concurs que determina que la Fundació Santa Susanna podrà continuar prestant el Servei d’Atenció Domiciliària (SAD) durant 4 anys al municipi.
La Fundació ofereix el Servei d’Atenció Domiciliària des de l’any 2003, oferint solucions per a donar assistència i confort a persones grans que viuen al seu domicili i volen continuar-hi malgrat que necessitin l’ajuda de professionals especialitzats.
L’equip del SAD està format per 1 coordinadora, 3 auxiliars i 8 sanitàries  que atenen a les persones al seu domicili, i compta amb el suport de diferents professionals de la institució per a les tasques adminitsratives.
L’any 2016 es van atendre 119 persones, el 55 % de les quals provenien del conveni amb l’Ajuntament i la resta eren usuaris privats. Es van realitzar un total de 6.472 hores de servei a la llar i 951 hores de suport a la persona, i es van servir 3.306 àpats als domicilis.
Des dels seus inicis, la Fundació té un conveni amb la Cooperativa 70 per tal d’oferir una subvenció en el preu del servei de suport a la persona per als socis i beneficiaris majors de 65 anys.