Suport a en Raül Romeva i als presos polítics

Arran de la detenció i empresonament dels presidents de l’Assemblea Nacional Catalana i d’Òmnium Cultural i de vuit membres del Govern legítim de Catalunya, entre els quals es troba en Raül Romeva Rueda, vinculat a Caldes de Montbui i a diverses entitats de la nostra vila, en la qual va residir durant 13 anys, la Fundació Santa Susanna s’ha adherit al manifest que declara:
1.El nostre rebuig total a l’empresonament de tots ells, realitzat a través de decisions judicials que vulneren els principis més elementals d’un estat democràtic.
2.Demanem i encoratgem tota la societat i les entitats calderines a mostrar el seu rebuig davant d’aquests fets gravíssims, que atempten contra els drets civils i fonamentals de les persones, i que sota l’aparença de justícia amaguen la voluntat de revenja dels governants espanyols.
3.Els signants d’aquest manifest exigim la llibertat d’en Raül i la resta d’empresonats.
A més a més, la Fundació és un punt de recollida de signatures per a totes les persones que vulguin adherir-se al manifest de suport.