Beneït el Punt de trobada per Nadal

El 23 de desembre la Fundació ha celebrat el Nadal amb la celebració de l’eucaristia i el tradicional vermut amb la presència d’alguns membres del patronat. Enguany, s’ha aprofitat l’ocasió per beneir les obres que s’han realitzat aquest any al Punt de trobada.

El Punt de trobada, ara més acollidor, compta amb parets corredisses per optimitzar l’espai. L’escenari s’ha canviat de lloc per poder fer l’espai més funcional i aprofitar la llum de les finestres per il·luminar bé la nova cafeteria que ja vam inaugurar per santa Susanna i que està oberta tots els dies a tothom qui ho vulgui. També s’ha millorat el pati i s’ha creat un accés adaptat.

El Punt de trobada, l’espai de relació i convivència
El Punt de trobada és des de la seva inauguració el 2011 l’espai de les activitats centrals de la institució on s’apleguen els residents de les diferents plantes a gaudir d’una estona d’oci. I és també un espai on coincideixen familiars, on entitats del poble venen a compartir les seves aficions i on nombrosos calderins i calderines gaudeixen de les activitats obertes que s’hi organitzen.

El finançament
Per poder finançar les obres de millora, s’han realitzat dues accions per recollir donatius: la tómbola de Festa Major i la participació al moviment Giving Tuesday (un dia per donar).