Som entitat beneficiària de l’Orfeó Climent Cuspinera

La Fundació Santa Susanna és una de les entitats beneficiàries, juntament amb Caldes solidària, de l’Orfeó Climent Cuspinera.

El benefici és doble: econòmic i inclusiu.  D’aquesta manera, la Fundació rebrà donatius econòmics de l’activitat de l’Orfeó i, alhora, les persones grans tindran l’ocasió de participar-hi activament.

Actualment estan fent els preparatius per l’obra Mar i Cel, els beneficis de la qual es destinaran a la Fundació. Animem a tothom a col·laborar-hi i a assistir a la reunió informativa que tindrà lloc el dissabte 17 de juny a les 11:00 a Les Cases dels Mestres.

L’Orfeó Climent Cuspinera

L’Orfeó és un espai de trobada i germanor de cantaires de Caldes de Montbui, que organitza concerts participatius per poder cantar junts fent obres de gran format. En els cinc anys de trajectòria han aconseguit la participació de 567 cantaires i 12 entitats promotores i beneficiàries, han fet 43 espectacles particpatius al municipi i han obtingut 10.000 € que han aportat a projectes socials.

Més informació a la seva web: https://www.orfeoclimentcuspinera.cat/