Som comunitat, construïm solidaritat: lema del curs 2022-23

El lema per aquest curs de les fundacions Santa Susanna és «Som comunitat, construïm solidaritat»

El nou lema vol posar en relleu l’acció comunitària que realitzem a més de prestar serveis per a les persones.

Desenvolupem projectes adreçats a la comunitat que ens envolta fruit de la nostra expertesa i de la llarga trajectòria assistencial, també gràcies a l’enriquiment de les persones que col·laboren amb nosaltres.

• Atenció a les famílies: Creem espais de trobada per compartir l’experiència de cuidar i de pèrdua amb l’acompanyament de persones professionals.
  • Compartim expertesa: Organitzem cicles divulgatius per parlar obertament de temes d’interès per a totes les persones (la salut, l’envelliment i la mort). I organitzem activitats que promouen el diàleg i l’intercanvi de mirades.
  • Activitats socioculturals: Convidem a persones de totes les edats a participar a les nostres activitats per construir, especialment al Punt de trobada, un espai de relació i socialització.
  • Promoció de voluntariat: Necessitem persones que vulguin dedicar el seu temps a continuar la nostra història d’hospitalitat.

Cada mes: una frase i una imatge