Hem celebrat la diada de Santa Susanna i la cloenda del lema «Som comunitat, construïm solidaritat»

Com cada 11 d’agost, les fundacions Santa Susanna hem celebrat la diada de la nostra patrona amb la participació de tota la comunitat: persones usuàries i les seves famílies, persones voluntàries, persones treballadores i membres dels patronats.

El migdia el Punt de trobada ha reunit un centenar de persones usuàries i a les seves famílies, que han volgut participar en el primer dinar de germanor dels darrers tres anys i mig. La música en directe no hi podia faltar, fent passar una bona estona a totes les assistents.

La població de Caldes ha pogut participar als actes de la tarda: la missa (a la Parròquia de Santa Maria) i el fi de festa amb els parlaments dels testimonis i el piscolabis (al pati de la Fundació).

Com cada any, la festa posa el punt final al lema del curs: «Som comunitat, construïm solidaritat», que ha volgut posar en valor l’acció comunitària que la Fundació realitza a més de prestar serveis assistencials fruit de la seva expertesa i l’enriquiment de totes les persones que hi col·laboren.