Formant part de la decisió de la reflexió estratègica

El dijous 21 ha tingut lloc la segona trobada al pati «Vols formar part de la decisió?» i s’ha desenvolupat en dues convocatòries (matí i tarda).
En aquesta ocasió, la trobada estava dedicada a la reflexió estratègica, per poder compartir les línees de futur de l’entitat.
S’ha donat valor a l’atenció que es dóna a la població de Caldes acompanyant-les en el procés d’envelliment, mitjançant la diversitat de recusos en constant evolució, destacant la importància de la presència i participació de les famílies i el voluntariat.
Aquesta activitat forma part del projecte «som fundació» resultant de la participació a la prova pilot de La Cofederació de governança democràtica a les entitats de l’economia social. som fundació
Les trobades al pati tindran continuïtat i animem a totes Animem a totes les persones que formeu part de la Fundació Santa Susanna  a participar en les activitats que s’organitzen perquè tots «som fundació».