Aprenent la importància de la història de vida de les persones ateses

Aquesta setmana ens han visitat els alumnes del cicle formatiu de grau mitjà Tècnic/a en cures auxiliars d’infermeria organitzat per l’Escola de Pia de Caldes de Montbui.

Els alumnes han entrevistat els residents per familiaritzar-se amb el document d’història de vida, una eina per conèixer millor el passat, el present i els desitjos de futur de la persona, i poder elaborar així un pla de suport adaptat a les característiques individuals.

Tècnic/a en cures auxiliars d’infermeria

El cicle és una novetat d’aquest curs a Caldes i actualment s’està realitzant la preinscripció de la 2a edició. Està dissenyat de manera que el 80% de les classes teòrico-pràctiques es realitzen a l’Hospital de Mollet i el 20% restant a l’Escola Pia de Caldes.
La Fundació hi col·labora en la docència: la Sra. Anna Ayguasanosa, directora assistencial de la Fundació, és la responsable de l’assignatura «Atenció Geriàtrica». Per a la nostra entitat, és molt enriquidor poder compartir la nostra experiència assistencial i formar a les persones en l’àmbit de salut.