Apliquem la nova política de protecció de dades

Com sabeu, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques en relació al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades és de plena aplicació des d’aquest mes de maig de 2018, donant a les persones físiques un major control sobre el tractament de les seves dades personals.

La Fundació Santa Susanna disposa de les vostres dades en tant que persones vinculades a la nostra entitat o bé com a usuaris puntuals perquè en algun moment heu fet una acció proactiva de subscripció al nostre butlletí electrònic, ja sigui en alguna de les nostres activitats o directament a través de la nostra pàgina web.

Les vostres dades només seran tractades amb la finalitat que pugueu seguir rebent el nostre butlletí i pugueu mantenir-vos informats dels projectes i activitats que desenvolupem des de la Fundació. Igualment, us informem que tractarem les vostres dades única i exclusivament amb aquesta finalitat i en cap cas seran transferides a terceres persones, a no ser que n’existeixi una obligació legal.

Dit això, és important saber que podeu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició, supressió, limitació del tractament, portabilitat i dret a no ser objecte de decisions individualitzades, adreçant-vos per escrit a la Fundació Santa Susanna, situada al c. Font i Boet 16, 08140 Caldes de Montbui i amb núm. de CIF G-58044595; o mitjançant correu electrònic a la següent adreça: info@fundaciostasusanna.cat.

Així mateix, en el cas que considereu que el tractament no s’ajusta al marc legal actualment vigent, podeu presentar una reclamació davant l’autoritat de control competent, l’Agència Espanyola de Protecció de Dades.

Moltes gràcies per la vostra atenció i esperem seguir comptant amb vosaltres!