Ajuda’ns a superar el coronavirus

Tot i la pandèmia del Covid-19, les fundacions Santa Susanna han continuat la seva tasca atenent a les persones en situació d’envelliment i de malaltia, adaptant-se a la nova situació augmentant el servei d’atenció domiciliària i les mesures de seguretat per als seus treballadors/es i usuaris/es.

A causa de les mesures preses amb motiu de l’estat d’alarma, alguns dels serveis que es prestaven, i que eren una font d’ingressos per a les fundacions, han quedat interromputs. Aquest és el cas del servei de transport, el centre de dia, l’hospital de dia, els serveis diürns o les activitats adreçades a la gent gran com la gimnàstica suau.

Al mateix temps, mentre disminueixen els ingressos pels serveis no prestats, augmenta la despesa en el reforç del personal i en equips de protecció. La Fundació Santa Susanna calcula que la situació de pandèmia suposa una pèrdua de 45.000 € mensuals.

La Fundació Santa Susanna confia en la solidaritat de la població que, al llarg dels més de sis segles d’història, tantes vegades ha demostrat la seva estima i suport.

Totes les aportacions són imprescindibles per continuar la nostra tasca iniciada el 1386!

Com pots col·laborar?

– Amb una aportació solidària a www.migranodearena.org/reto/21896/ajudans-a-superar-el-coronavirus
– Fent difusió d’aquesta campanya perquè altres persones puguin participar-hi.

Participem al Giving Tuesday Now

#GivingTuesdayNow és l’edició especial organitzada per #GivingTuesday, el moviment global de solidaritat que fomenta la cultura de la col·laboració a través de donacions diferents causes socials.

Gràcies per la teva col·laboració!

Junts, ens en sortirem!

#SomSantaSusanna