10a Festa Gran

La Festa Gran, organitzada per la Coordinadora de gent gran de Caldes de Montbui amb el suport de l’Ajuntament de Caldes i la Fundació Santa Susanna, ha celebrat la seva desena edició esdevenint tot un clàssic de la Festa Major calderina.
El Sr. Jordi Solé (alcalde de Caldes de Montbui) i la Sra. Pilar Aznar (regidora de gent gran) van ser presents a la festa i van agrair la dedicació de totes les persones que fan possible realitzar una activitat per a les persones grans del poble els dilluns de Festa Major.

La Festa Gran, la festa de tots
La Festa Gran és el resultat de la suma de la participació de les diferents entitats relacionades amb la gent gran de Caldes i esdevé una mostra de la diversitat de col·lectius i activitats que es realitzen a la nostra vila.
L’acte és possible gràcies a la dedicació de nombroses persones grans que hi intervenen de manera totalment voluntària i desinteressada i que formen part dels diferents grups i/o entitats: Associació Cultural de la Dona, Associació de gent gran L’Esplai, Associació Jardí Santa Susanna, Caminades de L’Esplai, Coral Festa Gran, Grup d’Animació Riure per Viure de la Fundació Santa Susanna, Grup de colònies per a gent gran, Grups de gimnàstica, Grup de balls i danses, Grup de ioga i Grup del Taller de Memòria.