Gràcies per ajudar a equipar la nova cafeteria!

Gràcies a totes les persones i comerços que han participat a la divuitena edició de la Tómbola de Festa Major i han permès ajudar a equipar la nova cafeteria del Punt de trobada!

Un any més volem agrair la col·laboració de totes les botigues, de tots els particulars i del grup de voluntaris que, amb la seva col·laboració, han fet possible la 18a edició de la Tómbola de Festa Major de la Fundació Santa Susanna.
S’han recollit 1.600 € que han estat destinats a comprar part del mobiliari de la nova cafeteria estrenada la diada de Santa Susanna, un espai de relació obert a residents, familiars, voluntaris, treballadors i calderins que ho desitgin.
Un any més s’ha complert l’objectiu de fer una activitat oberta i participativa on molta gent del poble es pot implicar i col·laborar amb la Fundació.
Gràcies a tothom i fins l’any que ve!