Servei d’Atenció Domiciliària per a la població calderina

L’Ajuntament de Caldes de Montbui i la Fundació Santa Susanna han signat el contracte per continuar oferint el Servei d’Atenció Domiciliària (SAD) a la població calderina.

La continuïtat de l’acord de col·laboració s’ha pogut formalitzar després de la resolució del concurs organitzat pel consistori, que determina que la Fundació podrà continuar prestant el servei durant quatre anys més.

El Servei d’Atenció Domiciliària de Santa Susanna es va iniciar l’any 2003, oferint serveis especialment dissenyats per donar assistència, seguretat i confort a les persones que viuen al seu domicili i volen continuar-hi amb l’ajuda de professionals especialitzats. I disposa de l’acreditació per gestionar les ajudes de la Llei de la Dependència.

L’equip del SAD està format per una persona coordinadora, dotze auxiliars, deu sanitàries i una persona conductora, que compten amb el suport de diferents professionals de la institució per a les tasques administratives.

L’any 2022 es van atendre 138 persones, el 36% de les quals havien sol·licitat el servei a l’Ajuntament i el 64% restant ho havien sol·licitat directament a la Fundació. I 54 persones es van beneficiar del descompte que la Cooperativa 70 ofereix a les persones majors de 65 anys sòcies o beneficiàries.