Obres: la nova entrada al carrer Sentmenat

Avui s’inicien les obres per a la construcció de la nova entrada a l’edifici al carrer Sentmenat.
L’entrada correspondrà a la nova Fundació d’Acollida Santa Susanna, que ubicarà els seus serveis en aquest bloc de l’edifici (la residència, el centre de dia, els serveis diürns i el servei d’atenció domiciliària).
L’entrada actual, al carrer Font i Boet, correspondrà a la Fundació Sociosanitària Santa Susanna, que acull els serveis d’internament sociosanitaris, l’hospital de dia, PADES, les consultes especialitzades i el servei de rehabilitació.
Aquesta nova reorganització d’espais serà finançada amb l’assignació de l’IRPF i permetrà ubicar les dues noves fundacions assistencials creades fruit de l’escissió parcial que ha suposat una nova distribució dels serveis i dels professionals de Fundació Santa Susanna en tres fundacions.