Nova entrada i nova recepció

El divendres 13 de juliol s’ha estrenat la nova entrada a l’edifici situada al carrer Sentmenat.

L’estrena de l’espai ha aplegat a residents, familiars i treballadors del centre, i ha coincidit amb la celebració dels 100 anys de la Sra. Margarita Ontinente, qui ha rebut un homenatge de l’Ajuntament de mans dels regidors Sra. Pilar Aznar i Sr. Isidre Pineda.

A partir d’ara, tot  i que totes les persones tenen lliure circulació per tots els espais de l’edifici, és convenient que cadascú utilitzi l’entrada i la recepció que corresponen al seu recurs:

Fundació Santa Susanna
carrer Sentmenat nº 6
telèfon: 93 865 49 94
horari: de 8:00 a 20:00
recursos: transport, manteniment, cuina i cafeteria, bugaderia, funerària i administracióFundació d’Acollida Santa Susanna
carrer Sentmenat nº 6
telèfon: 93 865 49 94
horari: de 8:00 a 20:00
recursos: residència assistida, centre de dia, serveis diürns, atenció domiciliària i casa d’acollida

Fundació Sociosanitària Santa Susanna
carrer Font i Boet nº 16