S’inicia el projecte de construcció del nou tanatori a Caldes

La Fundació Santa Susanna iniciarà l’any 2021 el projecte de construcció del nou tanatori a Caldes de Montbui per donar servei a la població calderina en un espai més ampli i funcional. El nou edifici s’ubicarà al Jardí de la Fundació, un terreny adjacent a l’aparcament Centre – El Sindicat, al centre de la vila i molt proper a l’espai de les sales de vetlla actuals.

L’ubicació del tanatori és fruit de la voluntat de la Fundació de mantenir aquest servei al centre del poble, afavorint la mobilitat a peu i facilitant la continuïtat de la tradició d’anar a la Parròquia.

Pel disseny del projecte, es durà a terme un concurs d’idees que ja s’ha proposat als i les arquitectes calderines. Amb aquesta iniciativa es vol reafirmar el valor de proximitat dels Serveis Funeraris Santa Susanna, i alhora donar dignitat a un edifici especial al nucli de Caldes.

La Fundació Santa Susanna és l’única institució no lucrativa que presta serveis funeraris a Catalunya.

L’any 1953 la Fundació ja prestava serveis funeraris i el 2016 van reprendre aquesta activitat amb la voluntat de seguir acompanyant i ajudant a prendre decisions en els moments difícils.

El 2017 va rebre el segon premi de la categoria “transformació social” dels “Premis La Confederació” per la singularitat del projecte i els valors dels servei.

I l’any 2019 es van atendre 188 famílies als Serveis Funeraris Santa Susanna.