Enfortint aliances per impulsar la formació sanitària a la comarca

La Fundació Santa Susanna ha acollit aquest matí la presentació dels nous cicles formatius de l’Escola Pia de Caldes en un acte conjunt en el que hi han participat responsables de totes les institucions implicades: Escola Pia, Fundació Sanitària Mollet, Sagalés i Fundació Santa Susanna.

L’Escola Pia Caldes oferirà, a partir del curs 2024-25, 4 graus de Formació Professional de la branca sanitària, 3 graus més que fins ara: els Graus Mitjans de Cures Auxiliars d’Infermeria i el d’Emergències Sanitàries i els Graus Superiors d’Imatge per al Diagnòstic i el de Documentació i Administració Sanitàries.
Aquests estudis s’imparteixen al Campus Docent de la Fundació Sanitària Mollet que aporta no només els espais, sinó també professionals en actiu com a docents i possibilitats de pràctiques i inserció laboral. També, acullen alumnat en pràctiques altres empreses del sector amb seu a la comarca com la Fundació Santa Susanna i Sagalés.

Assumpció Ros, directora general de la Fundació Santa Susanna ha destacat: «És un goig crear aliances per formar professionals de la salut, cuidar els altres ha de ser una passió. Renovem el compromís d’acompanyar en el sector de l’atenció a les persones.».