Conversem sobre el dol

La Fundació Santa Susanna ha reprès el cicle dedicat al dol amb la sessió «Ve Nadal i tu ni hi ets». L’activitat es va realitzar el dia 29 de novembre a la biblioteca i va anar a càrrec de la Sra. Clara Gomis i la Sra. Manuela Castro (psicòloga i treballadora social de la Fundació Sociosanitària Santa Susanna, respectivament).

«Conversem sobre el dol» és un espai de trobada i reflexió obert on, a través del diàleg, informació i debat, es parla de la vida i de la mort i tot allò que l’envolta; un espai on cadascú pot posar paraules a les emocions i trobar els recursos necessaris a través de diferents visions i mirades.

A més a més, la Fundació ha col·laborat a la Taula d’acompanyament de dol i pèrdues organitzada per la Biblioteca de Caldes de Montbui. Assumpció Ros, gerent de la Fundació Santa Susanna, va participar a l’acte del 30 de novembre de presentació del fons especialitzat en el dol i les pèrdues de la Biblioteca.