Celebrat el 1r concurs de pòsters Santa Susanna

La Fundació ha celebrat un concurs de pòsters adreçat als treballadors de l’entitat, aquesta primera edició dedicada a la higiene de mans.
S’han presentat 7 treballs a càrrecs d’equips de treball del centre i s’han otorgat dos premis:
Premi Jurat
El pòster guanyador del premi jurat ha estat el presentat per l’equip de la planta 4 format per: Meritxell Aguilera, M. Rosa Campmany, Felisa Cansado, Noelia Casenare, Silvana Espin, Conxita Martínez, Esther Moreno i Jesica Muñoz.
El jurat, format per la Sra. Anna Molleví (coordinadora del CFGM Tècnic/a Cures Auxiliars d’infermeria de l’Escola Pia Caldes), la Sra. Núria Salamero (gestora de casos del Baix Vallès) i el Sr. Pep Gaspar (dissenyador gràfic d’AT Comunicació), n’ha valorat el contingut, el disseny i la implicació de professionals de diferents categories.
El pòster guanyador es distribuirà a totes les plantes del centre i, a més a amés, l’equip participant gaudirà d’un dinar en grup al Punt de trobada i escollirà la grua per a la seva planta.

Premi popular
El pòster guanyador del premi popular ha estat escollit entre els treballadors/es i l’ha obtingut, amb el 33% dels vots, l’equip de la planta 3 format per les treballadores: Paquita Campos, Loli Vázquez, Berta Belmonte, Beatriz Gordillo, Begoña García, Carme Mujal, Annabel Rueda i Mercè Ferrer.
Aquesta inciativa tindrà continuïtat i el pròxim concurs estarà dedicat a un altre tema d’interès en la tasca diària dels professionals.
Agraïm la dedicació del jurat i la participació dels treballadors, i felicitem als guanyadors!