Voluntariat per la Llengua

Hem iniciat el programa Voluntariat per la Llengua amb la col·laboració del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) i l’Oficina de Català de Caldes de Montbui.

Hi ha 10 persones treballadores i voluntàries de les dues fundacions Santa Susanna que formen parelles lingüístiques: una persona aprenent i una persona voluntària que es comprometen a parlar català quan coincideixin a les fundacions.
Tot i que s’ha realitzat la presentació inicial del programa, les persones interessades poden continuar inscrivint-se i participar-hi.
La cafeteria, punt de trobada
La cafeteria de la Fundació Santa Susanna és un dels punts de trobada del programa Voluntariat per la llengua.
Les parelles lingüístiques calderines poden utilitzar aquest espai per conversar en català cada dia de 10:00 a 19:00.