Una planta de residència buida

La Fundació d’Acollida Santa Susanna continua amb una planta de residència buida, situació que es preveu que durarà uns mesos. A partir de l’1 de juliol serà la planta 10 que restarà tancada.

Avui es realitzen nous canvis d’habitacions de les persones residents després dels canvis forçats per l’aparició del virus el passat mes març, tot i que des del 15 de maig és «residència verda» i lliure de Covid-19.
D’altra banda, els serveis diürns i el centre de dia continuen aturats després de la declaració de l’estat d’alarma. Des de la Fundació s’està treballant per poder reobrir el centre de dia, tot i que es preveu que només es podrà oferir el 25% d’ocupació per l’aplicació de les mesures preventives i de seguretat.