Una diada d’homenatge a les persones treballadores

L’11 d’agost ha tingut lloc la celebració de la diada de Santa Susanna, la patrona de les tres fundacions Santa Susanna, marcada per l’homenatge a les persones treballadores.

Al migdia ha tingut lloc una celebració interna a totes les plantes del centre amb un dinar festiu. I a la tarda, a la Parròquia de Santa Maria, s’han realitzat els actes oberts a la població: la cloenda del lema “Acceptem el repte”, l’eucaristia i l’homenatge a les persones treballadores.

Els protagonistes de la diada d’enguany han sigut les persones treballadores de les fundacions Santa Susanna. L’homenatge ha sigut un reconeixement a la seva tasca realitzada des de l’inici de la pandèmia. Un agraïment públic a la seva entrega, implicació, generositat i esforç que ha fet possible continuar la tasca assistencial malgrat la complexitat i dificultat de la situació. El testimoni dels residents i professionals que han intervingut en els parlaments evidencia el repte que ha suposat la pandèmia a la institució.

En els actes hi ha participat persones usuàries i residents, les seves famílies, persones voluntàries, persones treballadores i membres dels patronats, juntament amb calderins i calderines que han volgut, un any més, compartir la diada.

lema Acceptem el repte