S’inicia la vacunació contra la COVID-19

El divendres 8 de gener s’ha iniciat el pla de vacunació contra la COVID-19, una molt bona notícia per a les nostres entitats.

La Fundació d’Acollida Santa Susanna ha pogut administrar la primera dosi de la vacuna al 92% de les persones usuàries de la residència i del centre de dia i al 60% dels seus professionals.

I la Fundació Sociosanitària Santa Susanna ha vacunat el 76% dels seus professionals i preveu que es puguin vacunar en els pròxims dies les persones usuàries del servei de llarga estada.

Aquestes dues fundacions formen part dels col·lectius de la primera etapa de vacunació establerta pel Departament de Salut de la Generalitat, que ha prioritzat la vacunació a les residències, tant usuaris com professionals, i el personal sociosanitari.
Actualització: Més vacunes