Sexualitat en la maduresa

El passat 12 de febrer es va inaugurar la 6a edició del cicle «Com podem millorar la nostra salut» a l’espai Santa Susanna Cuida, organitzat per l’Associació Jardí Santa Susanna i la Fundació Santa Susanna.
6a edició com podem millorar la nostra salut
La primera sessió del cicle (després d’anul·lar-se l’activitat del gener per causes meteorològiques) va estar dedicada a la «Sexualitat en la maduresa» i va anar a càrrec de la Dra. Eulàlia Cladellas, metgessa de l’EAP de Canovelles i membre de la Societat Catalana de Sexologia.
Cladellas va fer un repàs de la sexualitat al llarg de la història, considerant la sexualitat com una forma més de les relacions humanes al llarg de totes les etapes vitals, inclosa la maduresa, que sempre s’han de basar en el respecte per l’altre. Va parlar amb èmfasi de considerar la diversitat com una condició de la naturalesa humana, animant a cultivar el sentit del gaudi i a explorar les pròpies potencialitats sensitives i emocionals.Les properes sessions del cicle, que volen oferir als ciutadans de Caldes de Montbui un espai informatiu i de debat sobre qüestions que poden millorar la nostra salut, són: