Servei de menjador i cafeteria

Què és el servei de menjador?

Oferim serveis de restauració a tota la població i especialment a les persones grans del nostre entorn per atendre les seves necessitats d’alimentació equilibrada i saludable.

Cafeteria

Un espai acollidor i obert a la població on prendre quelcom de menjar i beure.

Servei de menjador

Oferim tres modalitats adaptant-nos a les necessitats de les persones (menjar preparat per emportar, menjar a domicili i menjar a la fundació).

Celebracions

Oferim el Punt de trobada com a espai per a celebracions. El nostre personal li prepararà el que necessiti.

Servei d’àpats

Preparem menjar per a grups.

Hi ha cuina pròpia?

, la Fundació Santa Susanna disposa de cuina pròpia. Ens permet oferir dietes adaptades.

El nostre equip de professionals li garanteixen una alimentació equilibrada acreditada amb l’acreditació AMED de l’Agència de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya.

Quines modalitats hi ha de servei de menjador?

Oferim tres modalitats adaptant-nos a les necessitats de les persones.

• Menjar a la Fundació: dinar en un ambient adaptat i acollidor
  • Menjar per emportar: recollida del dinar i/o sopar preparat al centre
  • Menjar a domicili: rebre el dinar al domicili

Què haig de fer per utilitzar el servei de menjador?

• Menjar a la Fundació: cal pagar a la cafeteria abans de les 11:30
  • Menjar per emportar: cal pagar a la cafeteria abans de les 11:30
  • Menjar a domicili: contacti amb el Servei d’Atenció Domiciliària (SAD): 93 865 49 94 · 648 691 072 · sad@fundaciostasusanna.cat

Hi ha alguna ajuda pel servei de menjador?

Es realitzen serveis concertats.

Cal sol·licitar-ho a l’Ajuntament de Caldes de Montbui.

Qui pot fer ús de la cafeteria?

És un espai obert a tota la població. Un espai acollidor on prendre quelcom de menjar i beure.

Puc encarregar menjar per a grups?

Sí. Organitzem servei d’àpats per emportar o bé es pot fer la celebració a l’espai del Punt de trobada.

On es destinen els beneficis?

Som una entitat sense ànim de lucre. Els possibles beneficis s’inverteixen en altres serveis deficitaris de la Fundació.

Hi ha controls de qualitat?

Sí. Els nostres serveis d’atenció domiciliària disposen d’un sistema de qualitat certificat d’acord amb la norma ISO 9001:2015.