Seguim treballant dia a dia per millorar

La Fundació d’Acollida Santa Susanna ha iniciat un procés d’acomiadaments objectius de la plantilla per tal d’afrontar el tancament de 26 llits de residència i la disminució de l’ocupació de les places de centre de dia.

Aquesta acció s’ha aconseguit després d’un procés de negociació que ha permès arribar a un acord entre el comitè d’empresa i la direcció de la fundació.

Es va obrir una convocatòria per sol·licitar la baixa voluntària incentivada, on es van presentar 17 persones per a 10 places. Encara que aquest procés ens entristeix, ens resta la satisfacció d’haver creat una proposta per aquelles persones que han vist aquesta convocatòria com una oportunitat de canvi professional o personal i així han col. laborat en evitar acomiadaments a persones que desitgen continuar treballant amb nosaltres.

Fruit d’aquest procés, s’ha portat a terme una reestructuració dels horaris dels treballadors que ha permès una mesura important: la creació d’equips de professionals estables a la mateixa planta, fet que suposa la creació de grups de convivència estables per contenir possibles contagis.

Seguim treballant dia a dia per millorar contínuament les accions de prevenció, fer una detecció acurada de símptomes que indiquin un possible contagi i fer les intervencion pertinents segons els protocols i seguint les indicacions del CAP.

I, com totes les residències, seguirem atenent els nostres usuaris en la situació de risc a la que estem exposats, amb la màxima qualitat possible.