Santa Susanna, diada de somriures

La celebració de la diada de la patrona de la institució ha aplegat de nou a residents, familiars, voluntaris, treballadors i calderins/es.

Durant el matí s’ha estrenat el nou espai de la cafeteria del Punt de trobada a la planta 1 amb la degustació del còctel Santa Susanna, brindant per aquest nou espai més lluminós i acollidor.

La celebració de l’eucaristia a la Parròquia de Santa Maria ha servit per clausurar el lema “regalant somriures” que ens ha anat acompanyant al llarg de l’any amb una frase i una imatge cada mes per ajudar-nos a mirar la realitat amb uns altres ulls, i hem donat gràcies a la nostra patrona per tots els somriures que ens hem anat regalant. regalant somriures curs2015-2016

En acabar, els parlaments han donat veu als diferents col·lectius que formen la institució (parlaments).

Els actes han continuat al Jardí on el Sr. Jordi Solé, president de la Fundació, ha recordat la continuïtat de la institució que durant 630 anys ha vetllat per la seva missió d’acompanyar a les persones, ha agrait la dedicació de totes les pesrones que en formen part i ha destacat la importància de la Fundació per al poble de Caldes. El sopar de germanor i la cantada d’havaneres han posat el punt i final a la diada.