Reutilitzant material d’ajudes tècniques

Moltes persones confien en les fundacions Santa Susanna i ens fan donatius de material que no utilitzen com medicaments, bolquers o ajudes tècniques.

En el cas de les ajudes tècniques (cadires de rodes, caminadors, bastons i crosses), es posen a disposició de les persones residents que ho necessiten.
I, a més a més, emmarcat en el servei d’atenció domiciliària (SAD), la Fundació Santa Susanna ofereix el préstec gratuït d’ajudes tècniques a la població que ho demani segons la disponibilitat existent.

Quan un material ja no ens serveix a causa del seu estat, s’entrega a la l’ONG Acció Internacional. I aquesta entitat el fa arribar a les associacions de la la regió de Casamance (Senegal), que donen un nou ús al material un cop l’han reparat, allargant el seu cicle de vida útil. I així ho hem fet recentment amb 5 cadires de rodes, 8 caminadors i 6 bastons, que gaudiran ara d’una nova oportunitat.

La reutilització de material permet reduir els residus, suposa un estalvi de primeres matèries i promou els valors de la solidaritat, l’altruisme i la sostenibilitat.

Moltes gràcies a totes les persones que ho feu possible!