Residència verda: sense coronavirus

La Fundació d’Acollida Santa Susanna celebra comunicar que ja és una “residència verda” lliure de casos de Covid-19 després dels resultats dels segons tests PCR realitzats als residents.

Els membres de l’organització Open Arms van realitzar el 13 de maig les proves als 22 residents que havien sortit positius al test fet a l’abril, així com als residents que tot i haver donat negatiu, havien estat en contacte amb algun cas positiu.

La Fundació continua, en aquesta nova fase, aplicant mesures de seguretat i prevenció per protegir la salut de les persones usuàries. S’han modificat els circuits de bugaderia i de cuina, i s’han realitzat sessions formatives amb els equips de treballadors/es per donar a conèixer els canvis organitzatius. I es manté el suport de la Fundació Sociosanitària Santa Susanna per reforçar l’atenció assistencial i la coordinació amb el CAP del municipi.

Tanmateix, la Fundació d’Acollida Santa Susanna vol transmetre de nou el condol més sincer a les famílies i amistats que han patit la pèrdua d’un ésser estimat per coronavirus o altres motius.

Les tres fundacions Santa Susanna organitzaran, quan la situació ho permeti, una cerimònia de comiat per recordar totes les persones que ens han deixat durant aquests dos mesos.