Repte acceptat

El dia de Santa Susanna, l’11 d’agost, es va clausurar el lema del curs que ens ha acompanyat des de la tardor.

El lema es va escollir per l’impacte que la pandèmia està tenint a les fundacions i a la societat en general. I ha sigut una resposta a la nova realitat.

El lema està vinculat a la visió de la Fundació Santa Susanna: la renovació. La institució s’ha anat adaptant a la realitat de cada moment, donant resposta a les noves necessitats. Al llarg dels més de 6 segles d’història, la Fundació Santa Susanna ha hagut d’afrontar diverses situacions de gran impacte: malalties infeccioses com la pesta negra o la grip espanyola, situacions conflicives com al guerra civil o dificultats econòmiques per continuar l’activitat asistencial.

lema Acceptem el repte