Relleu al patronat

Donem la benvinguda a  Mn. Alejandro Cantero, el nou vicepresident de la Fundació Santa Susanna i el president de la Fundació d’Acollida Santa Susanna.
Mn. Cantero, rector de la Parròquia de Santa Maria des del mes de setembre, pren el relleu a Mn. Xavier Blanco.
Els desitgem molts encerts a tots dos en aquest canvi d’etapa.
El patronat de Santa Susanna
El patronat és l’òrgan de govern que té per objectiu vetllar per la missió de la institució de continuar al llarg del temps l’esperit d’acolliment que la va fundar el 1386 i administrar el patrimoni.
Es reuneix mensualment i presenta públicament la memòria de l’activitat realitzada cada any amb la voluntat de potenciar la transparència de la institució. La seva dedicació és voluntària.
Des dels inicis de la història de la nostra fundació, que data del 1386, es va dipositar la administració i la continuïtat de la institució en mans de l’Església Parroquial i  dels Jurats de la vila (l’Ajuntament) juntament amb els seus prohoms, estructura que s’ha mantingut fins a l’actualitat. Així, el rector de la Parròquia de Santa Maria de Caldes de Montbui ocupa la vicpresidència de la Fundació Santa Susanna i la presidència de la Fundació d’Acollida Santa Susanna.