Reconeixement públic pels més de 500 anys de vida

La Fundació Santa Susanna ha rebut un reconeixement públic per ser una fundació amb més de 500 anys d’història. El guardó l’ha recollit Mn. Xavier Blanco, vicepresident de l’entitat, de mans de la H. Sra. Ester Capella, Consellera de Justícia de la Generalitat de Catalunya, en un acte que ha tingut lloc el 22 d’octubre a l’auditori del CaixaForum i que estava organitzat per la Coordinadora Catalana de Fundacions en motiu del seu 40è aniversari.
La Coordinadora va aprofitar l’efemèride per posar de manifest que les fundacions fem coses positives per a la societat, donant veu a algunes fundacions perquè expliquessin la seva aportació a la societat i la motivació de les persones que la representaven a l’acte. Tot seguit, es va fer un reconeixement públic a les fundacions que tenen més de 500 anys d’antiguitat, com és el cas de la Fundació Residència Santa Susanna, que fa més de 632 anys que manté l’esperit que la va fundar, acollint a les persones que ho necessiten.
 Les fundacions que han rebut reconeixement (i el seu any fundacional) són:
  • Hospital de Sant Celoni (1170)
  • Sant Andreu Salut (1260)
  • Salut Empordà (1313)
  • Hospital Sant Joan Baptista (1324)
  • Asil de Granollers (1328)
  • Residència Santa Susanna (1386)
  • Hospital de Santa Creu i Sant Pau (1401)
  • Hospital de Sant Pau i Santa Tecla (1464)
Moltes felicitats a totes elles per la seva llarga trajectòria i a la Coordinadora Catalana de Fundacions pel seu 40è aniversari! Les fundacions ho fem possible!

El guardó, que podreu veure exposat a la recepció del carrer Sentmenat nº6, ha estat realitzat pel Centre especial de treball Esclatec i està inspirat en l’interior d’un arbre que creix i guanya experiència amb els anys, simbolitzant que totes les fundacions estem unides per la mateixa arrel.