Atenció a les famílies

La presència dels familiars és molt important en el benestar de la persona resident. Li aporta una companyia única i molt necessària per sentir-se estimat.
La nostra experiència assistencial ens demostra la importància d’acollir, acompanyar i treballar plegats amb les persones que cuiden els seus familiars en el marc de la nostra institució.
Per aquest motiu, la Fundació Santa Susanna ofereix un programa adequat a les seves necessitats i proposa espais per compartir,  per ajudar, per aprendre i per intercanviar sentiments, experiències i/o dificultats.

Cafeteria i restaurant
– Cafeteria
– Dinar
– Sopar

– Gimnàstica suau
– Activitats amb els residents
– Associació Jardí Santa Susanna

Grups per a cuidadors
Grups a càrrec de professionals de la Fundació per acompanyar els familiars cuidadors. Cal inscripció prèvia.

Sessions obretes
Tallers d’educació sociosanitària: sessions setmanals per aprendre el maneig i la cura del pacient crònic i/o dependència.  Sense inscripció prèvia.

Atenció al dol i a les perdues
Informació del servei

Més informació: