Per Tots Sants, una pregària al panteó

Com cada any, els membres de la Junta del patronat de la Fundació Santa Susanna es van aplegar al cementiri de Caldes el dia de Tots Sants per realitzar una pregària pels difunts que descansen al panteó de la institució.
Enguany, com a novetat, s’hi ha instal·lat una placa amb un fragment dels goigs de Santa Susanna que es canten cada 11 d’agost en motiu de la festa de la nostra patrona.

El panteó de la Fundació

El panteó de la Fundació Santa Susanna era propietat de la comunitat de les Germanes Franciscanes de la Nativitat de Nostra Senyora que van assistir a les persones de l’antic hospital des del 1925 fins el 1978. En deixar l’hospital, les monges Darderes van fer donatiu del panteó a la institució, i aquest s’ha utilitzat per donar repòs a les persones que moren sense recursos per disposar d’un nínxol propi o a les persones que ho demanen.