Participem al Giving Tuesday

La Fundació Santa Susanna participa de nou al Giving Tuesday, el moviment global de solidaritat que se celebra aquest any l’1 de desembre, just després del BlackFriday i el CyberMonday com a crida a la solidaritat en contrast amb les jornades de compres i consum.

Es pot col·laborar amb la Fundació fent un donatiu econòmic al compte bancari ES54 3025 0001 10 1433507237 o bé presencialment a les dues recepcions de l’edifici, col·laborant a les guardioles i/o adquirint participacions per al sorteig d’una panera.

En aquesta ocasió, la Fundació posa a la venda obres d’art de la Sra. Remei Vendrell que l’entitat va heretar de l’artista calderina. Al perfil d’Instagram @SolidaritatStaSusanna hi haurà el catàleg de les obres numerades i caldrà fer la reserva per correu electrònic o per telèfon, així com acordar posteriorment el dia i hora d’entrega.

Tots els beneficis aniran destinats a l’adaptació de les estructures existents a la prevenció del Covid, concretament les modificacions als vestidors dels professionals de les tres fundacions Santa Susanna.

La Fundació Santa Susanna confia en la solidaritat de la població que, al llarg dels més de sis segles d’història, tantes vegades ha demostrat la seva estima i suport.

GivingTuesday, un moviment global de solidaritat

#GivingTuesday és el moviment global de solidaritat que fomenta la cultura de la col·laboració a través de donacions a diferents causes socials i se celebra cada any després del #BlackFriday i el #CyberMonday com a crida a la solidaritat rere les jornades de compres i consum.

#GivingTuesday constitueix una plataforma global que va néixer l’any 2012 a Estats Units i promoguda per l’ONU, entre altres institucions, a les que ja s’han afegit més de 70 països.