Equipem la bugaderia entre tots/es! Ens ajudes?

Necessitem la teva ajuda:

Equipem la bugaderia entre tots/es!

Participem de nou al Giving Tuesday, el moviment global de solidaritat que se celebra aquest any el 30 de novembre, just després del BlackFriday i el CyberMonday com a crida a la solidaritat en contrast amb les jornades de compres i consum.

Què necessitem?

Necessitem el teu suport per equipar la bugaderia. Tots els donatius aniran destinats a la nova assecadora.

Qui se’n beneficia?

La bugaderia és un servei de la Fundació Santa Susanna que utilitzen persones usuàries de les tres fundacions (F. Santa Susanna, F. d’Acollida Santa Susanna i F. Sociosanitària Santa Susanna).

Quants diners necessitem?

L’assecadora, que ja s’està fent servir, ha costat 5.637,51 €. A aquesta xifra cal restar-li els 600,26 € que es van obtenir a la 22a Tómbola de la Festa Major; per tant, es vol aconseguir els 5.037,25 € restants.

Com col·laborar?

• omplint el formulari
  • fent un ingrés al compte bancari de la institució: ES54 3025 0001 10 1433507237
  • fent un donatiu a les guardioles que hi ha a les dues recepcions i a la cafeteria
  • comprant números de la panera solidària a la cafeteria
  • animant a altres persones a col·laborar

Les donacions a les entitats sense fins lucratius gaudeixen d’incentius fiscals. Per poder generar el certificat que acrediti el donatiu, necessitem les dades personals que ens podeu fer arribar mitjançant el formulari o el correu electrònic.

Moltes  gràcies!  Cada  donatiu  suma!