L’impacte laboral de la Covid-19

Coincidint amb el dia del treballador, la Taula del Tercer Sector alertava del fort impacte laboral de la Covid-19 en els col·lectius en situació vulnerable. Certament, la pandèmia ha colpejat a tots els col·lectius, però especialment amb molta duresa aquells que ja tenien dificultats com les dones o els joves.

Ens sumem a la reivindicació i aportem dues dades a destacar dels contractes que s’han fet de l’1 de gener al 30 d’abril de 2021 a les tres fundacions:

El 60.92 % de les persones contractades a les fundacions assistencials són menors de 25 anys.
Celebrem l’interès dels joves en el nostre sector, tan necessari; facilitant el relleu aquesta tasca tan vocacional.

El 30.77 % de les persones contractades a la Fundació Santa Susanna són majors de 50 anys
Sabem que la nostra feina necessita comptar amb persones que ja tenen experiència acumulada.

Confiem en tots els treballadors i treballadores, joves i grans, per continuar la missió de les fundacions Santa Susanna amb més de sis segles d’història.