La memòria del 2020: la resiliència

Les direccions i patronats de les fundacions Santa Susanna han presentat la memòria de l’any 2020 en un acte obert, com a gest de transparència, al Jardí de Santa Susanna. La memòria està dedicada a la resiliència perquè les fundacions van aconseguir fer front i superar la pandèmia de la Covid-19, acceptant el repte com un més dels que ha viscut l’entitat al llarg de més de sis segles d’història.

Cada una de les tres fundacions va viscut les conseqüències de la crisi de manera diferent: la Fundació Santa Susanna va reestructurar espais i circuits per donar suport a l’activitat de les dues fundacions assistencials; la Fundació d’Acollida Santa Susanna va experimentar un agreujament del dèficit econòmic  arran de les mesures imposades; i la Fundació Sociosanitària va donar suport al sistema sanitari català atenent a pacients de Covid i postCovid, i augmentant el nombre de places sociosanitàries concertades ocupant la planta de la residència que havia quedat tancada.

Malgrat la complexitat de l’any, Santa Susanna va aconseguir tirar endavant millores i novetats com el nou punt d’atenció de Servei d’Atenció Domiciliària al carrer Font i Boet número 12 i la instal·lació de 235 plaques fotovoltaiques per a l’autoconsum.